Gebreid tutpopje

Standaard

Gebreide tut popje.
Dit popje is uit 1 stuk gebreid, behalve het mutsje.
Gebreid met gemêleerd garen, de knoopjes zijn de handen en de voeten.
Als geboorte cadeautje zou je de naam van het kindje op de buik kunnen borduren.
kan natuurlijk in alle kleuren, alle diktes en alle maten breinaalden gebreid worden.
Wil je dit tut popje ook breien, stuur me een berichtje onder vermelding van tut popje
»

  1. Hoi Anna, ik zou heel graag het breipatroontje van je prachtig tutpopje willen ontvangen.

    Bij voorbaat hartelijk dank
    Leonoor

  2. Hoi Anna, ik zou heel graag het patroon van het tutpopje ontvangen. Mijn nichtje is net zwanger en ik wil het graag voor haar maken. Alvast bedankt

Geef een reactie

