Gebreide poncho

Standaard

Gebreide Poncho met mouwen en franje

Deze poncho is gebreid met tweed garen (bijna 200 gram) en op pendikte 5.
Aan de voorkant wordt een kabel gebreid en de rest is in dubbele gerstekorrel.
De hals is ruim genoeg gelaten om makkelijk een kinderhoofdje door te laten.
Dan nog als decoratie een leuke knoop op de boord en de poncho is klaar.
 Deze poncho heeft een armwijdte van 66 cm en heeft een lengte van 46 cm.

Dit mooie meisje, mag nu met deze mooie poncho rond lopen.

Veel plezier ermee
»

  1. freubel oma zou u mij het preciese beschrijving van dit patroon kunnen geven ik werk alleen volgens patroon vind ik fijner.alvast bedankt voor de moeite.

  2. freubel oma ik zou graag het patroon van deze poncho willen hebben. Is het mogelijk om mij dit door te mailen? Alvast bedankt!!!

  3. Super mooi ik zou graag dit patroon willen overnemen ik woon in Frankrijk maar vind het breien met een nederlands patroon veel gemakkelijker

  4. Hallo Oma, wat een mooie poncho, kunt u mij het patroon mailen ?
    Zou het ook graag maken voor m’n kleinkinderen.
    Bvb Hartelijk dank.

Geef een reactie

